Waluty
Zwroty i reklamacje

 

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)


Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie Princessa Butik Baby produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)


W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany produkt należy odesłać na adres:

Joanna Arendt Princessa Butik Baby
ul. Kraszewskiego 4/24, 87-100 Toruń


wraz z wypełnionym formularzem zwrotu załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia i dowodem zakupu.(Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady).

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU


• Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami. 
• Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony, dotyczy to również obuwia wraz z ich kartonem. 
• Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący. 

• Zwroty kosztów transakcji realizowane są w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.


Zwrot pieniędzy odbywa się tą samą formą płatności, którą wybraliście Państwo przy zakupie. np:Zamówienia opłacone przez: - PayPal zwracamy przez PayPal, - PayU zwracamy przez PayU, - 




REKLAMACJA


Jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu.
Jeżeli otrzymałaś/eś towar niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami a my zlecimy odbiór paczki (zlecenie odbioru opłacane jest przez naszą firmę). 


W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt należy odesłać na adres:


Joanna Arendt Princessa Butik Baby
ul. Kraszewskiego 4/24, 87-100 Toruń
wraz z wypełnionym formularzem załączanym w wersji papierowej do każdego zamówienia wraz z paragonem.

• Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami. 
• Każdy reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt, ale pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, Princessa Butik Baby zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji. 
• Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.


Princessa Butik Baby ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

 FORMULARZ REKLAMACYJNY  

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl